خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شیروان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان که در سالن اجتماعات کانون های فرهنگی تربیتی سمیه برگزار شد گفت: اقتداروسربلندی وعزت دردنیارا مدیون حضرت امام (ره)هستیم.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۲۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه ناحیه شیروان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان  که در سالن اجتماعات کانون های فرهنگی تربیتی سمیه و شهیدبهشتی شیروان برگزار شد گفت: اقتداروسربلندی وعزت دردنیارا مدیون حضرت امام (ره)هستیم.

سرهنگ پاسدارعلی اصغرامیری با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) وصل به خدا بود افزود: حضرت امام (ره) با دستان خالی انقلابی را انجام داد که امروز پیشواز در دنیای اسلام است و ما نیز باید در هر لباس و جایگاهی که قرار داریم تکلیفمان را به نحو احسن و خوب انجام داده  تا پیروزی همیشه از آن ما باشد.

امیری با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بزرگ ترین تشکل دانش آموزی درکشور محسوب می شوداظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی بیش از 550 هزار دانش آموز در جبهه های جنگ حضور داشتند که بیش از 36 هزار از آنان به شهادت رسیدند و اینان کسانی بودند که از درس و آینده و پدر و مادر خود گذشتند و احساس تکلیف کرده و در میادین نبرد حضور به هم رساندند.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان  گفت: دفاع مقدس گنج است هرچقدر کاوش بیشتر داشته باشیم چیزهای جدیدتری به دست خواهیم آورد.

وی ازفرهنگیان  به عنوان افسران جنگ نرم و از دانش آموزان هم به عنوان سربازان پیاده نظام این جبهه یاد نمود و افزود: فرهنگیان و دانش آموزان هرگاه پرچم پیش بینی و شناخت و بصیرت را به دست گرفته اند موفق بوده اند وامروز اگر می خواهیم در ادامه مسیر حضرت امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر حرکت کنیم بهترین بستر آموزش و پرورش و خانواده ها هستند.

امیری با اشاره به اینکه هرکجا که بسیج ورود پیدا کرده  موفق بوده است گفت: ماموریت فرهنگیان و دانش آموزان این است که در همه صحنه های دفاع از ارزش های نظام ،انقلاب اسلامی،دین،غیرت،ناموس دفاع و نگهداری کنند.

فرمانده اسبق حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شیروان نیز در این مراسم گفت: ریشه شجره طیبه صالحین دانش آموزان هستند.

سرهنگ پاسدار کوروش عظیمی پور با بیان گزارش فعالیت های انجام شده در حوزه بسیج دانش آموزی در رابطه با برگزاری طرح آیه های تمدن،لیگ علمی پایا،اعزام راهیان نور،یادواره شهدای فرهنگی،حضورموفق فرهنگیان در جشنواره های علمی بسیج ،طرح هجرت،حلقه های برترصالحین در استان و ...مطالبی را ارائه نمود.

در پایان از زحمات سه ساله سرهنگ پاسدار کوروش عظیمی پور با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد و برادر پاسدار حسین فدایی وطن به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی شیروان معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها