خبرهای داغ:
محمدی
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج):
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به تحولات اخیر منطقه و یمن اظهار کرد: انقلاب کردن هزینه دارد و مردم یمن نیز امروز با ایستادگی خود این هزینه را پرداخت می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۵۱۹۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین غفاری‌پور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) در آیین تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان، گفت: اگر خداوند نعمتی را به جامعه ای عطا کرد و آن ها شکرگزار آن نعمت بودند خداوند متعال نیز به سبب این شکرگزاری نعمت را بر آنها بیشتر کرده و آن نعمت را نیز استمرار خواهد داد و اگر شکرگزار نباشند آن نعمت را از آنها خواهد گرفت.

وی افزود: خداوند بر ملت ما حقیقتاً منت گذاشت و نعمت ولایت فقیه و رهبری را عطا کرد و آن هم رهبری که در همه زمینه‌ها پیامبرگونه است و اگر ما به کشورهای اطراف خود نگاهی بیندازیم این نعمت را به خوبی درک خواهیم کرد و مردم ما نیز وقتی شکرگزار این نعمت شدند خداوند نعمت های آزادی و استقلال را همراه آن اعطا کرد و به هر سه استمرار بخشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: امروز ما می بینیم با پیوند رهبری و مردم نظام جمهوری اسلامی در همه دنیا سربلند است و چشم امید همه مظلومان عالم شده است و پرچم اسلام را در همه دنیا بر افراشته است و باید به چنین رهبری که هرگاه سخنرانی می کند لرزه بر اندام دشمنان اسلام می اندازد افتخار کنیم.

غفاری پور با اشاره به تحولات اخیر منطقه و بخصوص کشور یمن اظهار کرد: انقلاب کردن هزینه دارد و مردم یمن نیز امروز با ایستادگی خود این هزینه را پرداخت می کنند و ما امروز می بینیم با استقامت مردم یمن هیچکدام از شروط آل سعود برای آتش بس محقق نشد و این وعده خداوند است که مستضعفان پیروز خواهند شد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رئیسیان به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین بهارلویی تقدیر شد.

انتهای پیام / 63042 /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار