خبرهای داغ:
هادیان سیاسی بسیج ناحیه شیروان با هدف تبادل اطلاعات و بررسی تحولات سیاسی منطقه و جهان نشست هم اندیشی برگزار کردند.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۳۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، هادیان سیاسی بسیج ناحیه شیروان با هدف تبادل اطلاعات و بررسی تحولات سیاسی منطقه و جهان نشست هم اندیشی برگزار کردند.

حجت الاسلام منفردی، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه با اشاره به اوضاع مردم بی گناه یمن گفت: بیش از دوماه است که متجاوزان آل سعود به فقیرترین کشور عربی حمله کرده اند که در این باتلاق مانده اند و عدم حمایت از سوی کشورهای منطقه و فشار افکار عمومی جهانی علیه شاهزادگان آل سعود سبب انزوای آنها و قرار گرفتن در سراشیبی سقوط به همراه داشته است.

منفردی افزود: مقاومت همه جانبه مردم و کشور یمن در برابر تجاوزها ورق را برای آل سعود به گونه ای دیگر رقم زد و رسوایی بین المللی را برای این رژیم به ارمغان آورد.

وی در ادامه گفت: در این نبرد به جز چند کشور عربی آنهم بصورت خیلی محدود و در اختیار گذاشتن خلبان و تجهیزات ، کشور دیگری عربستان را همراهی نکرد و کشورهایی مانند ترکیه،مصر و پاکستان نیز در حمله زمینی با عربستان همراه نشدند و این علت های جداگانه ای دارد.

منفردی در پایان گفت: بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند اگر شیوه نبرد در یمن اینگونه پیش برود بدون شک حکام عربستان با شکستی تاریخی و جبران ناپذیر روبه رو خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها