فرمانده سپاه ملکان:

آمریکا به بهانه مسائل هسته‌ای دنبال جاسوسی از ایران است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ملکان در دیدار با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان گفت: دشمنان با این ترفند در صدد جاسوسی از مراکز هسته ای و تحقیقاتی ایران بوده و می خواهند بدانند علم دانشمندان ما از کجا تامین و تغذیه می شود.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواد اکبری با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه افسری امام حسین(ع) افزود: جمهموری اسلامی ایران هرگز اجازه بازرسی از مراکز تحقیقاتی و نظامی و مصاحبه با دانشمندان خود را به بیگانگان نخواهد داد.

وی یادآور شد: اینها می خواهند استقلال کشور را زیر سئوال ببرند و اگر ما نرمش نشان دهیم هر روز به بهانه ای خواسته دیگری مطرح و ادعا کنند.

اکبری به آرزوی آمریکایی‌ها برای توافق هسته ای با ایران اشاره و بیان کرد: تا وقتی لابی‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا فعال هستند نخواهند گذاشت این مذاکرات به نتیجه ای برسد.

وی در ادامه داعش را دست پرورده سعودی ها، آمریکا و اسرائیل دانست و اظهار کرد: با شکست تروریست های داعش تن این کشورهابه لرزه در می آید.

اکبری با بیان اینکه دموکراسی در عربستان مفهومی ندارد و شیعیان دشمنان سعودی ها به شمار می روند ادامه داد: در عربستان به جای انتخابات، انتصابات وجود دارد و هر کس به شاهزادگان سعودی اهانتی کند در حد کافر با او برخورد می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار