وي‍ژه برنامه هاي هفته عقيدتي سياسي ناحيه مقاومت بسيج حمزه سيد الشهداء مشهد تشريح شد

مسئول عقيدتي سياسي ناحيه حمزه سيد الشهداء مشهد ويژه برنامه هاي هفته عقيدتي سياسي در سپاه اين ناحيه را تشريح كرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۸۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

مهدی قلي پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزار بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: بزرگداشت شهادت استاد مطهری در 12 اردیبهشت فرصتی است تا هرچه بیشتر با خدمات و اندیشه های این معلم بزرگ علم و معرفت آشنا شویم .

وی ادامه داد: نامگزاری سالروز شهادت ایشان به روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج موجب شده تا این معاونت بر خود لازم بداند تا با تشکیل ستادی در رده های مختلف سپاه و بسیج در راستای تبیین اندیشه های ناب و زلال آن شهید گرانقدر اقدام نماید .

مسئول عقيدتي سياسي ناحيه حمزه سيد الشهداء  مشهد در خصوص ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بيان داشت: برگزاری گردهمایی های تبیین اندیشه های معلم شهید ویژه بسیجیان به صورت حوزه محور و کارکنان رسمی و وظیفه در ستاد ناحیه، آغاز سلسله نشست های بصیرتی ویژه بسیجیان از این هفته و تعمیق اندیشه های انقلاب اسلامی با بهره گیری از کتاب های شهید مطهری، تجدید پیمان مربیان و حلقه های صالحین با انقلاب با اجرای برنامه هایی نظیر غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای مربی ، حضور در نماز جمعه ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ... از جمله برنامه های ما در این هفته می باشد.

وی به تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که با الگو گرفتن از شهید مطهری در طول سال به بصیرت افزایی و معنویت افزایی بسیجیان اقدام نموده اند اشاره داشت.

قلي پور با اشاره به تجلیل از معلمان و مدیران نمونه مدارس که مبلغ اندیشه های شهید مطهری می باشند افزود: برگزاری جلسه انس و الفت مسئولین سپاه با مدیران نمونه مدارس و اجرای زنگ سپاس در مدارس با همکاری آموزش و پرورش نیز در این هفته پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: فضاسازی محیطی و رسانه ای با چاپ و تکثیر بنر، پوستر و متن پیامکی از شخصیت و اندیشه های شهید مطهری برای عموم بسیجیان و همچنین ارائه مقاله در سایت ها، وبلاگ ها و روزنامه های محلی و پایگاه های بسیج از دیگر اقدامات ما در هفته عقیدتی سیاسی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها