امام جمعه تربت حیدریه:

یمن گورستان ال سعود می شود/حادثه فرودگاه جده یک مسئله برنامه ریزی شده بود

امام جمعه تربت حیدریه با محکومیت حملات ال سعود بر علیه مسلمانان یمن افزود: دولت تروریستی ال سعود با حمایتهای تسلیحاتی آمریکا و در سایه سکوت مرگبار سازمان ملل و شورای امنیت مسلمانان بی گناه یمن را به خاک و خون می کشد.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۰۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار اظهار کرد: ال سعود علاوه بر بمباران تاسیسات و زیر ساخت های کشور یمن و کشته و زخمی کردن هزاران مسلمان بی گناه به مانند رژیم صهیونیستی، مردم این کشور را در محاصره غذایی و دارویی قرار داده است.

وی با هشدار به جامعه بین المللی و شورای امنیت گفت: مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر در محکومیت و متوقف کردن این حملات وحشیانه سکوت اختیار کرده و فقط به نظاره نشسته اند.

شریعتی تبار اذعان کرد: یمن دارای ارتش و پیاده نظامی قوی و مستحکم است و با ادامه جنگ، این کشور باتلاق و گورستانی می شود که دولت ال سعود و همپیمانانش در آن به انحطاط و نابودی خواهد کشاند.

وی با اشاره به کارنامه وهابیت در منطقه تصریح کرد: تمام گروههای تروریستی داعش، القاعده، النصره و بوکوحرام زائیده و دست پرورده دولت وهابی عربستان است و در آینده ای نزدیک دود این آتش چشم ال سعود را کور خواهد کرد.

خطیب جمعه تربت حیدریه در ادامه سخنان خود حادثه فرودگاه جده را مسئله ای برنامه ریزی شده عنوان کرد و افزود: هتک حرمت در فرودگاه جده تنها خطای دو مامور امنیتی ال سعود نبوده و بلکه این مسئله ای برنامه ریزی شده در راستای انحراف افکار عمومی دنیا می باشد.

وی ضمن قدردانی از مسئولین کشور در به تعلیق درآوردن عمره تاکید کرد: دولت ال سعود به مانند گذشته نشان داد که لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد و باید ضمن عذرخواهی رسمی از ملت و دولت ایران عاملان این بی حرمتی را به اشد مجازات محاکمه کند.

امام جمعه تریت حیدریه در بخشی دیگر از سخنان خود به روز ارتش اشاره کرد و افزود: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلحی همچون سپاه و بسیج و نیروی انتظامی مشت محکم و دندان شکن ملت و نظام اسلامی ایران در برابر هر گونه تجاوز می باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها