خبرهای داغ:
نشست بصیرتی با حضور سردار یوسفعلیزاده و کارکنان و سربازان ناحیه بسیج بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۶۰۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار یوسفعلیزاده در ابتدا اشاره ای به تحولات اخیر منطقه داشته و گفت: آنچه که واضح است امروز انقلاب اسلامی الگو و الهام بخش کشور های جهان اسلام بوده و رهبر ایران را به عنوان معلم و راهنما می پذیرند.

وی افزود: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و ملتی که ولایت فقیه دارد شکست ناپذیر است .

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال چند هدف مهم است، اظهارداشت: حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، فکر ایجاد خاور میانه جدید که سران ملت های آن دنباله رو آمریکا باشند  و آمریکا را کدخدای خود بدانند .

وی در رابطه با تحولات جدید یمن گفت:یمن سال ها حیاط خلوت عربستان بوده و حتی عربستان بخشی از جمعیت یمن را جابجا کرد تا منطقه در اختیار آنها باشد .

سردار یوسفعلیزاده تصریح کرد: عربستان کاری را در یمن انجام می دهد که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داد و دست  خود را به خون غیر نظامی ها و زنان و کودکان یمنی آغشته کرده است .

وی گفت: امروزه آمریکا تمامی اتفاقات منطقه را که به ضرر آنها و رژیم صهیونیستی و جریان استکبار است را از چشم ایران می بیند.

وی در پایان اشاراتی به مذاکرات هسته ای اخیر داشته و عنوان کرد:ما هیچ موقع به دشمن اعتماد و اطمینان نخواهد کرد و از طرفی از تیم مذلکره کننده که زیر نظر رهبری در حال مذاکره هستند تشکر می کنیم زیرا

ایران به تنهایی با غول های ابر قدرت جهان مذاکره می کند و حقوق خودش را حفظ می کند و از حقوق خود دفاع می کند ضمن اینکه رهبری انقلاب کاملا مذاکرات را رصد می کند و روند مذاکرات زیر نظر رهبری ادامه پیدا کرده و می کند .

وی با اشاره به اینکه بخشی از بدنه جامعه نگرانی هایی راجع به مذاکرات دارند و حضرت آقا فرمودند: دلواپسی جرم نیست . باید صحنه کاملا زیر نظر باشد باید تمام تحرکات دشمن زیر نظر باشد و برای آن برنامه داشته باشیم .

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: جامعه پاسداری باید توجه داشته باشد به صف خود زنی ها نپیوندد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها