معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام 40 نفر از فرزندان پایور سپاه امام رضا(ع) به راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: 40 نفر از فرزندان پایور سپاه امام رضا(ع) در قالب کاروان راهیان نور با عنوان" مهر مقاومت" به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۵۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

سرهنگ پاسدار علی اکبر افراسیابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در حاشیه مراسم بدرقه بیان داشت: ما معتقدیم مسیر ما مسیر امام حسین(ع) و برگرفته از عاشوراست و حرکت شهدا نیز همین بود بنابراین این حرکت بایستی تداوم پیدا کند و ما ماموریت داریم تا آن را به نسل بعد نیز انتقال دهیم.

وی ادامه داد: راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بهترین بستر برای فرهنگسازی سیره شهدا در بین جوانان و نوجوانان است.

وی از اعزام 40 نفر از فرزندان (پسر) پایور سپاه امام رضا(ع) با یک دستگاه اتوبوس به مناطق زیارتی جنوب کشور خبر داد.

افراسیابی ابراز داشت: ما بر آن شدیم تا اردوی راهیان نور با عنوان "مهر مقاومت" را ویژه فرزندان پاسدار به منظور تجدید پیمان با شهدا و نیز برگزاری جشن تکلیف برای آنان با همکاری مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام رضا(ع) برگزار کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) در ادامه افزود: این سفر به مدت هفت روز به طول می انجامد و زائرین از مناطق عملیاتی نظیر فاو، والفجر8، نحر خین، شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید می کنند.

وی بیان داشت: زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مرقد امام خمینی(ره) نیز از جمله برنامه هایی است که در طول سفر پیش بینی شده است.

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در طول مسیر و نیز در اردوگاه ثامن الائمه(ع) که محل اسکان است اشاره داشت و گفت: در محل اسکان صحنه هایی از دفاع مقدس با عنوان معبر عشق ساخته شده که زائران می توانند از آن دیدن کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها