خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان از برگزاری دومین اجلاسیه مجمع عمومی بسیج شیروان در هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۲۴۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری، فرمانده سپاه شیروان از برگزاری اجلاسیه عمومی بسیج شهرستان در صبح پنج شنبه 21 اسفند ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه کارگروه ها حکم اتاق فکری را دارند که خوراک مجمع را فراهم می کنند، گفت: موضوعات مطروحه در هر کارگروه با نقد و بررسی در کارگروه تلفیق به مجمع شهرستانی ارسال می شود و در نهایت در صورت تأیید مجمع به عنوان سند راهبردی بسیج، در شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.

سرهنگ امیری در ادامه با تأکید بر اینکه همه اعضای کارگروه ها، رؤسای مجمع شهرستانی، استانی و کشوری بسیجی هستند، بیان کرد: بررسی، آسیب شناسی و تصمیم گیری در مورد آنچه نیاز است از اهداف این کارگروه ها است.

وی در ادامه به تعداد کارگروههای فعال در مجمع عمومی بسیج شیروان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر 8 کارگروه فعال در مجمع عمومی بسیج شیروان وجود دارد که برخی از آنها در مجمع عمومی این فصل در اجلاسیه روز پنج شنبه طرح های خود را ارائه می دهند.

نائب رئیس مجمع عمومی شیروان تصریح کرد: یکی از اهداف این سازمان در جذب نیرو استفاده از تجارب این قشر در عرصه‌های مختلف برای حفظ اهداف انقلاب اسلامی است تا با کمک این افراد بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نیز تلاش داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها