فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با بسیج:

۵۰۰ نفر از تربت حیدریه عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می شوند

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: 500 نفر از زائران مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور پایان اسفندماه امسال عازم استان خوزستان می شوند
کد خبر: ۸۵۰۲۰۹۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: ثبت نام زائران مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس آغاز شده و علاقمندان به حضور در این اردوی فرهنگی و معنوی می توانند به پایگاها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان مراجعه کنند.

وی افزود: این اردو بمدت ۶ روز بطول می انجامد و زائران شهدا  از مناطق عملیاتی : فتح المبین، چزابه، فکه، طلائیه، هویزه، دهلاویه شلمچه، اروند، خرمشهر و آبادان و معراج شهدای اهواز بازدید می کنند.

فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریه بیان کرد: ه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و رشادت ها و فداکاری های جوانان پیرو خط ولایت تحقق سفر های معنوی راهیان نور را اقدامی فرهنگی در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و تصریح کرد: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون یاران باوفای امام حسین در قیام عاشورا از همه هستی و جان خود گذشته و به فرمان امام، خون پاک و مطهر خود را تقدیم اسلام کردند.

وی گفت: کاروانهای اعزامی از شهرستان تربت حیدریه در سه مرحله و در تاریخهای۲۴ و ۲۸ اسفندماه عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها