در تربت حیدریه؛

از دست اندرکاران اردوهای راهیان نور دانش آموزی تجلیل شد

در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان تربت حیدریه از سرپرستان، راویان و روحانیون اعزامی به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۰۸۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،در این مراسم که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد، فرماند سپاه ناحیه تربت حیدریه به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی و در سخت ترین شرایط در برابر جبهه استکبار مقاومت کرده و لحظه ای از آرمانهای امام و انقلاب کوتاه نیامدند.

سرهنگ گرایلی افزود: امروز باید این فرهنگ به نسل های سوم و چهارم انقلاب گسترش یابد تا آینده کشور بیش از پیش بیمه شود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: تمامی سرپرستان، راویان و روحانیون کاروانهای راهیان نور در نقش خادم الشهدا نقش ایفا کردند و اجر خود را در طول دوران زندگی از همین شهدا خواهند گرفت.

در ادامه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه اظهار کرد: آموزش و پرورش نهادی تعلیمی و تربیتی است و برگزاری همه ساله اردوهای راهیان نور یک فعالیت فرهنگی و تربیتی ارزشمند محسوب می شود.

سعید نیروئی بیان کرد: دانش آموزان مدیران و آینده سازان جامعه اسلامی هستند که هر چه برای تعهد و تخصص آنان تلاش کنیم جامعه ای زنده و پویا خواهیم داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها