جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) جمع بسیجیان ناحیه مقداد مشهد:

دشمن به دنبال خنثی‌سازی ظرفیت بسیج است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی وامنیتی خدمتگزار و تلاشگر است، اظهار کرد: دشمن به دنبال خنثی‌سازی ظرفیت بسیج است.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۶۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم نشست بصیرتی بسیجیان حوزه ۴ مقداد مشهد به همت پایگاه شهید سلیمانی و قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام در مسجد الزهرا (س) منطقه طلاب مشهد برگزار شد.
 
در این مراسم سردار شفایی جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در سخنانی در چهلمین سال تأسیس بسیج از حضور پرشور بسیجیان در حوادث اخیر تقدیر کرد.

وی گفت: بسیجی یکی از واژه‌هایی است که به برکت نفس قدسی امام راحل در انقلاب اسلامی ما ماندگار شد و بسیجی یک فرد عاشق و دلباخته است که وجودش را وقف نظام و انقلاب و مردم کرده است.

وی ادامه داد: بسیجیان ما هدفشان رضای الهی است و به دنبال اجرای فرامین ولی امر خودشان و رضایت خداوند متعال هستند که همین توجه آنان را تا ردیف اولیای الهی بالا برده و امام راحل بسیجیان را فرزندان خود نامید و از خداوند خواست در روز محشر با بسیجیانش محشور شود.

سردارشفایی افزود: بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی وامنیتی خدمتگزار و تلاشگر است و ما وظیفه داریم ضمن شناخت و تقویت این نقاط قوت مواظب نفوذ و هجمه دشمنان باشیم که آنان به دنبال خنثی سازی این ظرفیت بالا هستند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از بسیجیان فعال و اثرکذار و نمونه پایگاه‌های حوزه ۴ مقداد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها