خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی

ضریب بهره وری ادارات، مطلوب نیست

محمدی گفت: ضریب بهره وری ما در حد انتظاری که داریم نیست و در ادارت دولتی و خصوصی این ضریب بسیار پایین است.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۸۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان که عصر امروز در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد با اشاره به برگزاری پرشور مراسم اربعین حسینی بیان کرد: امسال حدود پنجاه هزار نفر از استان در این مراسم ثبت نام کردند و آنچه به چشم می رسید نمادی از انسجام و همدلی جهان اسلام بود و این حضور و همبستگی پیام هایی را به دوستان و دشمنان مخابره می کرد.

وی گفت: مشارکت مردم جلوه نمایی ویژه ای داشت و ساماندهی به این امر بدون مشارکت مردم امکان پذیر نبود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این روزها، ایام مقارنت با تقدیم لایحه بودجه دولت به مجلس است که در پانزده آبان ماه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس ارائه می شود و ما در مجلس نمی توانیم تغییرات آنچنانی در آن ایجاد کنیم و شاکله بودجه همانی است که دولت به مجلس ارائه می دهد. لذا ادارات کل باید با مراجعه به وزارتخانه مربوطه، بتوانند از بودجه کل کشور اعتبارات خوبی برای استان جذب نمایند.

محمدی عنوان کرد: تحریم ها که به عنوان یک تهدید برای ما حساب می شد در حال تبدیل به فرصت هاست و بودجه امسال با توجه به این تهدیدها، بودجه بدون اتکا به فروش نفت است. یعنی درآمد نفت بابت امور زیرساختی استفاده خواهد شد و درآمد حاصل از تولید و فعالیت های اقتصادی صرف امور جاری کشور می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت موجود، اداره امور دستگاه ها از سوی مدیران خوب است اما ما باید کمال طلب باشیم و در همین راستا، بودجه ریزی عملیاتی می تواند عملکرد مدیران را افزایش دهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضریب بهره وری ما در حد انتظاری که داریم نیست و در ادارت دولتی و خصوصی این ضریب بسیار پایین است. باید قیمت تمام شده خدمت را پایین بیاوریم و با کمترین هزینه بیشترین خدمت رسانی را داشته باشیم.

محمدی اضافه کرد: در شرایط کنونی در جنگ اقتصادی موجود، مدیران باید ساعت کاری خود را بالا ببرند و بهره وری افزایش یابد. دشمن در پی این است که در حوزه معیشت و اقتصاد مردم مشکلاتی ایجاد کند که به همت شما مدیران این امر به خوبی ساماندهی خواهد شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها