خبرهای داغ:
فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی ارتش جمهوری اسلامی شهر آبیک:

راهپیمایی عظیم اربعین عامل اتحاد جهانیان زیر پرچم امام حسین است

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی ارتش جمهوری اسلامی شهر آبیک بیان کرد :راهپیمایی عظیم زمینه ساز ظهور اربعین عامل اتحاد جهانیان زیر پرچم امام حسین است.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۷۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زوین سرهنگ اصغر کرمی فرمانده گروه مخازن آمادگاه اصلی و عمومی ارتش جمهوری اسلامی شهر آبیک در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آبیک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: ۳۱ شهریور ماه یادآور حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم بعث عراق به میهن عزیزمان است و یادآور دلیرمردانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و با خداوند معامله کردند.

سرهنگ اصغر کرمی تصریح کرد:در جامعه شناسی جنگ وقتی یک سرباز به خط مقدم جبهه اعزام می‌شود یک طائفه و یک شهر و یک جامعه پشتیبان این سرباز است و این سرباز در جنگ احتمال دارد زخمی و یا شهید و یا اسیر شود و این احتمال تمام مناسبت های اجتماعی و فرهنگی جامعه را زیر سوال می برد و جمعیت قابل توجهی در طول دوران دفاع مقدس درگیر جنگ شدند .

فرمانده گروه مخازن آمادگاه اصلی و عمومی ارتش جمهوری اسلامی شهر آبیک تاکید کرد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی تاریخ معلم ماست و ما باید از حوادث دفاع مقدس درس عبرت بگیریم .

او متذکر شد: در جنگ کشورهایی که از هم کشته می گرفتند باعث ایجاد کینه در بین مردم این کشور ها می شود و تبعات آن را مردم دو کشور پرداخت می کنند و کشورهای ایران و عراق امروز الحمدلله زیر پرچم سرخ امام حسین علیه السلام متحد شدند و به کوری چشم دشمنان با حضور در راهپیمایی عظیم زمینه ساز ظهور امام زمان در ایام اربعین حسینی به اتحاد و یک دلی رسیده اند.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها