خبرهای داغ:
حجت الاسلام عقیلی گفت : از جان گذشتگی خلبانان غیور ایرانی در دوران دفاع مقدس ،ضامن پایداری انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۱۷۸۷۶۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ امام جمعه سامان در مراسم رونمایی از تندیس و یادمان سرلشکر خلبان،شهیدنعمت الله اکبری سامانی گفت: از جان گذشتگی و رشادت غیورمردانی همچون شهید اکبری باعث شد که دشمنان انقلاب و ملت ایران به آنچه که در سر داشتند، هرگز دست پیدا نکنند.

حجت الاسلام علی اصغر عقیلی در ادامه گفت: آنچه که امروز این کشور را توانمند در برابر جنایتکاران ساخته، اقتدار در بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی این کشور است.

وی خاطر نشان کرد: رژیم بعث عراق در آغاز جنگ تحمیلی، توان نیروی هوایی ایران اسلامی را دست کم گرفته بود و فکر می کرد ایرانی ها توان انجام عملیات هوایی را نخواهند داشت ولی شاهد بودیم عملیات های گسترده  هوایی انجام شد و بخش زیادی از موفقیت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مرهون رشادت های خلبانان فداکار نیروی هوایی و هوانیروز است.

امام جمعه سامان به لزوم تکریم خانواده های شهدا در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد این مهم امری واجب است که شهدا بر گردن ما نهادند چراکه آن‌ها با انتخاب راهی مقدس، برای عزت و اقتدار مردم و نظام اسلامی پای به میدان بزرگ‌مردی گذاشتند،همچنین تکریم خانواده شهدا وپاسداری از ایثارگری  و رشادت‌های شهیدان به ما این نکته را یادآوری می‌کند که آرامش و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم و امروز باید این مطالب را برای نسل جوان نیز تبیین کنیم.

 حجت الاسلام عقیلی در پایان عنوان کرد : خلبانان شهید نماد پاسداری از حریم آسمان ولایت هستند از جان گذشتگی خلبانان غیور ایرانی همچون شهید اکبری سامانی در دوران دفاع مقدس ،ضامن پایداری انقلاب اسلامی است.  

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار