حجت الاسلام عقیلی گفت : از جان گذشتگی خلبانان غیور ایرانی در دوران دفاع مقدس ،ضامن پایداری انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۱۷۸۷۶۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ امام جمعه سامان در مراسم رونمایی از تندیس و یادمان سرلشکر خلبان،شهیدنعمت الله اکبری سامانی گفت: از جان گذشتگی و رشادت غیورمردانی همچون شهید اکبری باعث شد که دشمنان انقلاب و ملت ایران به آنچه که در سر داشتند، هرگز دست پیدا نکنند.

حجت الاسلام علی اصغر عقیلی در ادامه گفت: آنچه که امروز این کشور را توانمند در برابر جنایتکاران ساخته، اقتدار در بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی این کشور است.

وی خاطر نشان کرد: رژیم بعث عراق در آغاز جنگ تحمیلی، توان نیروی هوایی ایران اسلامی را دست کم گرفته بود و فکر می کرد ایرانی ها توان انجام عملیات هوایی را نخواهند داشت ولی شاهد بودیم عملیات های گسترده  هوایی انجام شد و بخش زیادی از موفقیت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مرهون رشادت های خلبانان فداکار نیروی هوایی و هوانیروز است.

امام جمعه سامان به لزوم تکریم خانواده های شهدا در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد این مهم امری واجب است که شهدا بر گردن ما نهادند چراکه آن‌ها با انتخاب راهی مقدس، برای عزت و اقتدار مردم و نظام اسلامی پای به میدان بزرگ‌مردی گذاشتند،همچنین تکریم خانواده شهدا وپاسداری از ایثارگری  و رشادت‌های شهیدان به ما این نکته را یادآوری می‌کند که آرامش و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم و امروز باید این مطالب را برای نسل جوان نیز تبیین کنیم.

 حجت الاسلام عقیلی در پایان عنوان کرد : خلبانان شهید نماد پاسداری از حریم آسمان ولایت هستند از جان گذشتگی خلبانان غیور ایرانی همچون شهید اکبری سامانی در دوران دفاع مقدس ،ضامن پایداری انقلاب اسلامی است.  

 

 

ارسال نظرات