خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی وعکس در هندیجان

به مناسبت هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه صنایع دستی و عکس با محوریت ما پیروزیم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با همت زنان کار آفرین بسیجی و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه ناحیه سپاه هندیجان به همراه ایستگاه تست فشار خون توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر هندیجان با حضور فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از بسیجیان و مسئولان محلی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۱۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فرمانده بسیج خواهران حضرت رقیه پاسدار خواهرمریم موسوی درحاشیه مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی و عکس به مدت یک هفته در دید عموم و علاقمندان به آثار صنایع دستی سنتی قرار گرفته که اکثر آثار معرفی نقش ارزنده بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس است .

وی افزود : بیش از ۱۰۰آثار صنایع دستی شامل زنبیل ، سفره پیشی، انواع تشیجات و شیرینی و همچنین بیش از ۱۰۰ عکس از دوران باشکوه دفاع مقدس که از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره تشکر می شود .

وی بابیان همکاری جمعیت هلال احمر هندیجان گفت: در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و عکس،با همکاری جمعیت هلال احمر هندیجان ، ایستگاه تست فشار خون توسط نجاتگران انجام گرفت که در مجموع از این برنامه های متنوع در نمایشگاه استقبال خوبی شد و همچنین انتظار می رود زنان کار آفرین بسیجی را حمایت شود چون بدون امکانات مشغول به این کار های هنری هستند.

در ادامه گزارش ، به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات دوچرخه سواری و کبدی با همکاری تربیت بدنی ناحیه سپاه و هیات های کبدی و دوچرخه سواری اداره ورزش و بسیج ورزشکاران در هندیجان انجام گرفت .

معاونت تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان پاسدار رضا آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسابقه دوچرخه سواری با حضور بیش از ۲۰نفر از ورزشکاران دو چرخه سوار از محل ورزش و جوانان شروع و در یادمان شهدا دررستای تجدید میثاق با شهدا با همکاری راهنمایی و رانندگی و اورژانس ۱۱۵ و هیات دوچرخه سواری به پایان رسید و به نفرات برتر هدایایی به آنها اهداء شد.

وی افزود : مسابقات کبدی در زمین چمن مصنوعی پارک ۱۸فروردین با حضور ۶تیم از بسیجیان و حوزه دانش آموزی و ناو گروه سید الشهدا ع شروع شد که در پایان به تیم های برتر در این مسابقات جوایزی اهداء شد.

وی بابیان مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی برای پرسنل پاسدار ناحیه سپاه هندیجان گفت: در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس، با همکاری هیات تیراندازی اداره ورزش و جوانان ، برای پرسنل پاسدار ناحیه سپاه هندیجان یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی را برگزار شد که پس از رقابت ها نفرات برتر معرفی و به آنها هدایایی اهداء شد.

در پایان گزارش ، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان محلی و نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل تامین اجتماعی، فرماندار و فرمانده ناحیه سپاه به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان نماز وحدت اقامه شد .

امام جمعه شهرستان هندیجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ایثار و ولایتمداری رزمندگان اسلام و حماسه های شهدا موارد مهمی را عنوان نمود و اظهار کرد: از اجرای برنامه های خوب سپاه هندیجان در هفته دفاع مقدس تشکر می شود و همچنین شهدا با نثار جان خود در خط ولایت به ندای امام خود لبیک گفته ودر مقابل دشمن متجاوز ایستادگی نمودند و ما هر چه داریم از رشادت های شهدا است که بایستی قدر شناس این همه ایثار باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها