خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر زمان که مسائل عقیدتی و معرفتی در سپاه و بسیج حاکم باشد، پیروزی ها و فتوحات فراوان خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۴۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

حاکمیت مسایل عقیدتی و معرفتی در سپاه و بسیج موجب فراوانی فتوحات و پیروزی‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: امام راحل برای حراست از انقلابی که اسلامی و ارزش‌محور است فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند.

 

وی با بیان اینکه حافظان انقلاب اسلامی باید هر چه بیشتر با مسائل اسلامی، معرفتی و عقیدتی آشنا باشند، افزود: این مسئله برای آن است که پاسداران بهتر بتوانند از انقلاب اسلامی دفاع کنند؛ به میزانی که معرفت نسبت به مسائل انقلاب اسلامی از سوی پاسداران و بسیجیان بالاتر باشد، حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن بهتر صورت می‌گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیان کرد: طبیعی است که راهی برای این فراگیری مسایل دینی وجود دارد و آن نیز اندیشه های شهید مطهری است و از این رو به کتب این شهید در سپاه (به دلیل تایید آنها از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب) توجه می‌شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سپاه هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی در سالگرد شهادت شهید مطهری قرار گرفته و هر زمان که مسایل عقیدتی و معرفتی در سپاه و بسیج حاکم باشد، پیروزی ها و فتوحات فراوان خواهد بود.

 

وی در پایان یادآور شد: در مجموعه های سپاه های استانی وضعیت سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در ردیف اول مسایل اعتقادی در بسیج قرار گرفته و سردار شاهوار پور و حاج آقا رستگار در این هفته در تهران تجلیل شدند که افتخاری برای سپاه حضرت ولیعصر(ع) و استان خوزستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار