خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت شهیدان حسین پور و جعفرخانی

فرمانده تیپ 82 سپاه قزوین با خانواده شهدا دیدار کرد

همزمان با سالروز شهادت تکاور پاسدار شهید حسن حسین پور و سرهنگ پاسدار محمد جعفرخانی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) با خانواده این شهیدان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۳۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین همزمان با سالروز شهادت تکاور پاسدار شهید حسن حسین پور و سرهنگ پاسدار محمد جعفرخانی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) با خانواده این شهیدان دیدار کرد.

سردار آذربایجانی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع وطن حسین پور و جعفرخانی اذعان کرد: ما مدیون شهدا هستیم و به وجود خانواده آن عزیزان بین خود افتخار میکنیم و دیدار با این عزیزان را کمترین وظیفه خود در قبال شهدا میدانیم.

وی ادامه داد: همان طور که در کلام وحی اشاره شده است ما اعتقاد راسخ داریم که شهدای عزیز بین ما هستند و بر اعمال و احوال و کردار ما نظارت میکنند.

همچینین در این دیدار والدین شهید حسین پور با بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان یاد او را گرامی داشتند و تاکید کردند: جوانان امروز باید بیشتر با شهدا مأنوس باشند و از آنان الگو بپذیرند.

گفتنی استدر این دیدار کتاب خاطرات و زندگینامه شهید حسین پور با نام راه ستاره ها توسط مادر گرامی شهید به همرزمان وی هدیه داده شد.

 

8001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها