خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج اصناف و بازاریان،

افتتاح مرکز نیکوکاری الهادی در شاهرود

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شاهرود از افتتاح مرکزی نیکوکاری الهادی به مناسبت هفته بسیج اصناف و بازاریان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۶۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
افتتاح مرکز نیکوکاری الهادی در شاهرودحسین عجم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به هفته بسیج اصناف اظهار کرد: این هفته از روز سه شنبه ۲۹ مرداد شروع و روز دوشنبه ۴ شهریور مصادف با شهادت شهید مهدی عراقی و روز بسیج اصناف به پایان خواهد رسید.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این هفته افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با سادات بسیجی اصناف، دیدار با خانواده شهدا اصناف، برگزاری گردهمایی حلقه‌های صالحین و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی اجرا خواهد شد.
فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود با اشاره به افتتاح مرکز نیکوکاری الهادی این حوزه گفت: این مرکز با مجوز کمیته امداد امام خمینی (ره) راه اندازی شده و در آینده فعالیت‌هایی خیریه را برای اقشار مستضعف انجام خواهد شد که البته این کمک‌ها قبل از این مرکز نیز با همت اصناف و بازاریان بسیجی انجام می‌شده است.
وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان از قبل از انقلاب در خط دفاع از اسلام حضور داشته و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز در جبهه مقاومت حضور داشتند گفت: امروز نیز اصناف و بازاریان در جبهه جنگ اقتصادی با توجه به منویات رهبر انقلاب در راستای رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی در صحنه حضور دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها