خبرهای داغ:

برگزاری اجتماع عفاف و حجاب در هندیجان

همزمان با دهه کرامت و ورود خدام و پرچم حرم رضوی در هندیجان ، اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب با شعار میراث ایرانی گرایش جهانی جهت تحکیم خانواده با حضور بانوان و مسئولان محلی با همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) در پارک ۱۸فروردین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۷۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

پاسدار خواهر سیده مریم موسوی فرمانده بسیج حضرت رقیه (س)در حاشیه اجتماع عفاف و حجاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: امسال با هماهنگی و برنامه ریزی همراه با همکاری ناحیه سپاه هندیجان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه علمیه الزهراء(س) خواهران ، امور بانوان و آموزش و پرورش و دیگر ارگان ها و جشن های مردمی زیر سایه خورشید، اجتماع بزرگ عفاف و حجاب به برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی عفاف و همراه با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی و بانوان و جمعی مسئولان باشکوه خاصی برگزار شد.

 

وی افزود: در حاشیه اجتماع عفاف و حجاب ، به تعداد ۸ نفر از خواهران محجبه و نخبه هدایایی شامل چادر به آنها اهداء شد و همچنین خدام رضوی با پرچم حرم مدیحه سرایی برای حاضران در اجتماع داشتند که مورد استقبال قرار گرفت و این مراسم معنوی در فضای باز انجام گرفته شد وجشن دهه کرامت همزمان برقرار شد.

 

وی بابیان برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب در محل اجتماع گفت: خواهران حاضر در اجتماع عفاف و حجاب از نمایشگاه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب که با همکاری حوزه علمیه الزهرا(س) خواهران و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) برپا شده بود که موردبازدید قرار گرفت و همچنین گروه سرود خواهر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرایی خوب داشتند که جای تقدیر دارد .

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران پاسدار سیده مریم موسوی عنوان کرد : یکی ازبرنامه های تاثیرگذار و مهم در شهرستان هندیجان برپایی مراسمات مربوطه به عفاف و حجاب است که در جامعه ضرورت و لازم است که این گونه اقدامات به شایستگی با همکاری خواهران و دیگر عوامل اجرایی پیگیری و انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به همکاری خواهران در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در هندیجان بیان کرد : از حضور بی نظیر بانوان و دیگر عوامل خواهر از پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان هندیجان تقدیر و تشکر می شود که در هوای گرم حضوری فعال داشتند و شهرستان نیاز به اینگونه برنامه های عفاف و حجاب و نمایشگاههای محصولات عفاف را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها