خبرهای داغ:
به همت سپاه شهرستان آوج برگزار شد:

مراسم سالگرد ارتحال امام حمینی(ره)

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در امام زاده محمد طاهر (ع) شهر آوج بر گزار گردید:
کد خبر: ۹۱۴۵۳۵۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج قزوین، مراسم ارتحال امام (ره) در امام زاده محمد طاهر (ع) شهر آوج با حضور بسیجیان وخانواده های معظم شهدا بر گزار گردید.

سخنران مراسم آقای حاج قنبر سامانلو پدر شهید مدافع حرم سعید سامانلو ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل گفت:امام خمینی (ره) اسلام حقیقی را به جهانیان با انقلاب اسلامی شناساند.

وی در ادامه افزود:ما ملتی مرده بودیم و امام امت میترا زنده کرد ودر جهان عزت پیدا کردیم.

سامانلو گفت:امام (ره) زمینه ای ظهور را با انقلاب ایجاد کرد و ما الان در ظهور صغری هستیم و زمان ظهور نزدیک است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه سال ۹۸ افزود:رمز فتنه سال ۹۸ گفته های برخی از مسئولین که می گویند نمی شود و نمی توانیم دانست.

پدر شهید مدافع حرم سعید سامانلو تاکید کرد:بسیاری از کسانی که در کنار امام بوداند و جزو یاران  خاص او بداند عاقب به خیر نشداند.

ایشان در رابطه با زندگی زاهدانه امام (ره) گفت:از امام فقط ۱۴ جلد کتاب باقی ماند و آن خانه ای هم که در قم داشت ارثیه خانم ایشان بود .

وی با اشاره به دنیا طلبی برخی از مسئولان اذعان کرد:روش و سیره امام اینگونه مسئولان را قبول نداشت  و مسئولان باید زندگی امام راحل و خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری را الگو ی خویش قرار دهند.

وی در پایان افزود :راه امام راحل توسط امام خامنه ای همچنان ادامه دارد  و آن شاء الله پرچم را به دست صاحب اصلی این انقلاب تحویل دهد.

انتهای پیام/۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها