برگزاری اختتامیه بیست‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن حاشیه شهر مشهد

اختتامیه بیست‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن حاشیه شهر مشهد با تجلیل از نفرات برگزیده و فعالان حوزه بسیج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
هاشم راک، دبیر اجرایی بیست ویکمین دوره مسابقات قرآن حاشیه شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در خصوص این دوره از رقابت‌ها، گفت: این مسابقات به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران حوزه ۸ میثم مشهد برگزار می‌شود و قرآنیان مناطق گلشهر، شهرک ثامن، کوی صاحب‌الزمان، کوی شهید آرمان، محله نیزه، پیچ تلگرد و ۳۰ متری طلاب حضور دارند.

وی با بیان اینکه از ۲۰ تا ۲۱ خردادماه سال جاری مرحله مقدماتی این مسابقات برگزار شد، عنوان کرد: همچنین ۲۲ خردادماه سال جاری بعد از پایان برگزاری فینال این رقابت‌ها در مراسم اختتامیه از نفرات اول تا سوم گروه‌های سنی جوان، نوجوان و بزرگسال تجلیل به عمل خواهد آمد.

راک با اشاره به اینکه در سه گروه سنی ۱۲۰ متسابق در رشته قرائت تحقیق در بیست ویکمین دوره مسابقات قرآن حاشیه شهر مشهد شرکت کردند، ابراز کرد: همچنین در برگزاری این مسابقات قاریان بین‌المللی و ممتاز مانند مجتبی جاویدی، محسنی، تقدمی‌صابری و ... جهت داوری حضور دارند.

دبیر اجرایی بیست ویکمین دوره مسابقات قرآن حاشیه شهر مشهد در پایان گفت: همچنین در اختتامیه این رقابت‌ها از بسیجیان فعال پایگاه‌ها، داوران مسابقه و ... تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها