خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

استقامت توصیه قرآن است و در پی آن سربلندی حاصل می شود

حجت الاسلام معبودی گفت: در برابر دشمنی که می خواهد شما را به زانو در آورد استقامت بالاترین اقدام است و باعث ارزشمند شدن گوهر وجود انسان می شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۵۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جمع اعضای سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار کرد: همه ما باید به قرآن چنگ بزنیم و با آن مانوس شویم چرا که در قیامت قرآن شفاعت می کند و دست ما را می گیرد لذا عمل پسندیده ای است که در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است این انس را ایجاد نماییم.

وی ادامه داد: در این ماه خودمان را عادت بدهیم که روزانه وقتی را صرف قرآن کنیم چرا که قرآن واقعا نور است، امام بزرگوار ما در ماه رمضان سه بار قرآن را ختم می کردند، اگر عاشق قرآن شویم و اگر عشق حقیقی در دل ما به جوش آید هرگز از قرآن جدا نمی شویم.

معبودی گفت: دقت کنیم که قرآن به ما چه می گوید؟ قرآن می گوید که در آیات تدبر کنیم، و به صورت کلی تدبر را بخشی از زندگی خود کنیم، پیش از هر کاری به نتیجه آن بیندیشیم و این کار را بخشی از زندگی خود قرار دهیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: قرآن می گوید هر دردی که دارید دوای آن در من است، هر صفت اخلاقی سو و و مشکلی توسط قرآن می تواند شفا پیدا کند جز ظلم! اگر ظالم باشیم قرآن هیچ کمکی به ما نمی کند و حتی از جانب قرآن مورد خشم هم قرار خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: درس دیگر قرآن که بسیار حائز اهمیت هم هست موضوع استقامت می باشد، در مقابل حرام، گناه، امیال و آرزوهای نفسانی، در برابر دشمنی که می خواهد شما را به زانو در آورد استقامت بالاترین حرکت است و باعث ارزشمند شدن گوهر وجود انسان می شود.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: امروز مشکلات اقتصادی زیادی را متحمل می شویم و تحریم های زیادی را هم تحمل کرده ایم ولی این استقامت ما امروز باعث شده بزرگترین دشمن ما همه تیرهای خود را شلیک کرده و پیروزی بسیار نزدیک است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم اشاره کرده اند وقتی انقلاب به پیروزی رسید دو قدرت غرب و شرق در برابر ما قرار داشت، قدرت شرق که متلاشی شد فقط قدرت غرب باقی ماند و امروز همین قدرت در حال احضار است.

1004/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها