خبرهای داغ:
مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین

برنامه های متعدد فرهنگی به مناسبت هفته معلم برگزار شد

بغدادی از برگزاری برنامه های فرهنگی متعدد توسط سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت هفته معلم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

هادی بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان استن قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به تبیین مهمترین برنامه های برگزار شده توسط سازمان بسیج فرهنگیان در هفته معلم پرداخت.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: خضور در گلزار شهدا ، میثاق با شهدا به همراه همکرانمان در سازمان آموزش و پرورش و حضور خانواده شهید بازیار و دانش آموزان مدارس شاهد اولین برنامه ای بود که در هفته معلم انجام شد.

بغدادی تبیین کرد: برگزاری مراسم ویژه روز قشر بسیج فرهنگیان با همکاری ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین، با سخنرانی آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین و حجت الاسلام ابوترابی در سالن الغدیر دیگر برنامه ای بود که صورت پذیرفت.

مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین ادامه داد: با ابلاغ سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاخب الامر(عج) و آقای رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین مجموعه نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع حکمت مطهر و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب طی این هفته برگزار گردید.

وی ابراز کرد: دیدار مجموعه فرماندهی سپاه صاخب الامر(عج) از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش استان قزوین دیگر برنامه ای بود که به مناسبت هفته معلم انجام شد.

بغدادی در خاتمه یدآور شد: ما همواره خود را مدیون شهدای عزیز می دانیم لذا دیدار با خانواده شهدای فرهنگی در هفته معلم و تکریم مقام شامخ شهدا دیگر برنامه ای بود که در این هفته عملی شد.

 

1004/j30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها