خبرهای داغ:
فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

پاسدار واقعی کسی است که از اسلام پاسداری کند

سردار آذربایجانی گفت: پاسدار واقعی کسی است که از اسلام پاسداری کند و جان و مال خود را در این راه فدا کند ، پاسدار واقعی امام حسین (ع) است و ما پاسداران انقلاب افتخار می کنیم که میلاد امام حسین (ع) از طرف امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار انتخاب شده است .
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، سردار آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان این تیپ بیان کرد : پاسدار واقعی کسی است که از اسلام پاسداری کند و جان و مال خود را در این راه فدا کند ، پاسدار واقعی امام حسین (ع) است و ما پاسداران انقلاب افتخار می کنیم که میلاد امام حسین (ع) از طرف امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار انتخاب شده است .

وی با اشاره به فداکاریهای سپاه پاسداران در این چهل سال بیان داشت : از اول انقلاب که با ترور شخصیتهای سیاسی شروع شد سپاه با حفاظت از آنان کار خود را شروع کرد و در غائله کردستان و بعد از هم در جنگ تحمیلی با کمترین امکانات به مقابله دشمنان رفت و پیروز شد ،زمانی هم با تهاجم فرهنگی دشمنان ، به روشنگری مردم پرداخت لذا هر کجا لازم به حضور سپاه باشد وارد می شود و از آرمان و ارزشهای انقلاب دفاع می کند .

سردار آذربایجانی افزود : انقلاب اسلامی همواره پشتیبان مظلومان بوده و سپاه پرچمدار این پشتیبانی است لذا دشمنان از حضور و پشتیبانی سپاه از محرومان و مظلومان جهان ناراحت هستند چرا که ایدئولوژی سپاه درآنان نفوذ کرده و دشمنان از این ایدئولوژی نگران هستند .

این مسوول  ادامه داد : دشمن از اقدامات سپاه پاسداران در منطقه ناراحت است چون سپاه پاسداران نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرده است .

فرمانده تیپ ۸۲ تصریح کرد : حضور سپاه در سوریه و عراق و شکست داعش نقشه های دشمنان را خنثی کرد لذا امروز با تحریم اقتصادی می خواهند محبوبیت سپاه را در دل مردم ایران کم کنند ولی بدانند مردم ایران هوشیار هستند و می دانند فرزندان آنان در سپاه در تمام مشکلاتی که برای کشور پیش آمده همراه با آنان بوده اند .

کارشناس نظامی با اشاره به تروریستی خواندن سپاه از طرف ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود قربانی تروریست است ودراین راه شهدای زیادی داده است و همه سیاستمداران دنیا می دانند اگر سپاه نبود داعش تا دروازه های کشورهای اروپا هم رسیده بود .

وی ادامه داد : آمریکا و ایادی آنان در منطقه از داعش و گروههای تروریستی در منطقه حمایت کردند پس خودشان تروریست هستند، نه سپاه که از مردم سوریه و عراق و یمن و فلسطین حمایت می کند .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها