مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

خانواده شهداء تکیه گاه، نقطه امید و پشتوانه نظام اسلامی هستند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت:خانواده شهداء تکیه گاه، نقطه امید و پشتوانه نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۶۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جوانشیری در آیین تجلیل از فرزندان شاهد ناحیه  ۶ مشهد با عنوان «سرو قامتان فردا»که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس، سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) خدابنده مدیر کل آموزش وپرورش خراسان ضوی، روسای ادارات داخلی اداره کل و مشاورین در مکان فرهنگسرای مصلی نژاد برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم خانواده‌های شهداء و مسئولین در این محفل گفت: خانواده شهداء تکیه گاه، نقطه امید و پشتوانه این نظام مقدس هستند.

وی افزود: آموزش وپرورش ناحیه ۶ مشهد افتخار خدمتگزاری به بیش از ۴۰۰ دانش آموز جامعه هدف، ۳۰۲ دانش اموز طرح پراکنده و هفت خانواده شهید مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس را را دارد.

وی برگزاری طرح هر مدرسه یک یادواره را برای سومین سال متوالی، افتتاح کتابخانه‌ها و طرح‌های شهید پژوهی در مدارس، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و نظارت ویژه بر روند تحصیلی دانش آموزان هدف و. را از جمله فعالیت‌های ستاد شاهد این ناحیه برشمرد.

برگزاری سرود ۶۰ نفره دانش آموزان دبستان شاهد استاد شهریار، بیان خاطرات یادگاران شهیدان از دیگر برنامه‌های اجرایی این یادوراره بود که به همت معاونت هماهنگی و ستاد شاهد و امور ایثارگران این ناحیه و با مشارکت مدیران مدارس شاهد شهید چمران، هنرستان شهید یوسفی، شاهد استاد شهریار و دبیرستان شهید صیاد شیرازی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها