خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور:

عشایر در طول انقلاب نقش بسزایی در سرکوب توطئه‌های دشمنان داشتند+تصاویر

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت عشایر در طول انقلاب نقش پر اهمیتی داشتند و در بسیاری از مواقع توطئه‌های دشمنان را سرکوب کردند
کد خبر: ۹۱۱۲۶۰۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبر گزاری بسیج از مهدیشهر، سردار نصرت الله سیف در همایش بصیرت فاطمی و یادواره شهدای انقلاب و شهدای عشایر که به همت پایگاه جندالله حوزه امام محمد باقر (ع) عشایری در مسجد حضرت فاطمه (س) برگزار شد، به بیان حماسه‌های شهدا در دفاع مقدس و خاطرات مربوط به شهدا و همچنین دستاورد‌های انقلاب،۴۰ سالگی انقلاب و خدمات نظام مقدس به مردم ایران پرداخت.
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در ادامه گفت: شعار انقلاب ما نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بوده و هست واین شعار مخالف خواسته دو ابر قدرت جهانی بود؛ امام راحل حکومت را برپایه اسلام بنا کرد البته آمریکا از همان زمان با بررسی شعار رهبر و مردم انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه رسید که باید مانع پیروزی انقلاب شود.
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به عدم توانایی دشمنان برای مقابله و مبارزه با انقلاب اسلامی افزود: آن‌ها به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به جهان هستند، اما غافل از صدور آن هستند.
سردار سیف خاطر نشان کرد: از افتخارات عشایر این سرزمین، مقابله با توطئه‌های دشمنان است که به جرات می‌توان گفت: در هر کجای کشور که توطئه‌ای صورت گرفت، این عشایر بودند که آن را سرکوب کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها