خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

تاکستان قلب تپنده انقلاب در استان قزوین بود

حجت الاسلام حسینی گفت: در همین شهر شما در تاکستان روحانیون بسیار بزرگی برای روشنگری در همین مسجد حجتی و در مسجد صاحب الازمان(عج) سخنرانی های حماسی صورت انجام می دادند و شاید بتوان گفت قلب تپنده انقلاب در استان قزوین تاکستان بود.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۶۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مرتضی حسینی، کارشناس مسائل سیاسی و نماینده پیشین مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی به مناسبت دهه فجر که در مسجد حجتیه شهرستان تاکستان برگزار گردید اظهار کرد: در زمان رضا شاه بسیاری از روحانیون ما با جان خود از اسلام حفاظت کردند.
وی با اشاره به خاطراتی از آیت الله شالی عنوان کرد:در همین شهر شما در تاکستان روحانیون بسیار بزرگی برای روشنگری در همین مسجد حجتی و در مسجد صاحب الازمان(عج) سخنرانی های حماسی صورت انجام می دادند و شاید بتوان گفت قلب تپنده انقلاب در استان قزوین تاکستان بود.
حسینی اذعان کرد: در آن زمان که در استان قزوین مغازه های فروش مشروباط الکلی را آتش می زدند همه می دانستند که این از کارهای بچه های تاکستان است و مدتی هم ساواک به دنبال آنها بود که خوشبختانه موفق نشد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به خاطره هایی از زمان انقلاب خاطرنشان کرد: همه مردم قزوین برالی به دست آمدن انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و یک حرکت مردمی واقعی در همین شهر شما و استان قزوین اتفاق افتاد.
وی در خاتمه گفت: امیدواریم این وحدت همواره در خصوص انقلاب و تمام مواضع حساس کشور ادامه داشته باشد.
7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها