خبرهای داغ:

فعالیت ورزشی حلقه های صالحین بسیجیان شهرزهره هندیجان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهرزهره هندیجان گفت: درراستای ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط به همین منظور مسابقات متنوع ورزشی حلقات شجره طیبه صالحین پایگاه شهید بهشتی با حضور بیش از ۱۰۰نفربسیجی در رشته های فوتسال ، والیبال و تکواندو در سالن ورزشی شهید آوینی شهرزهره هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

یعقوب اعیانی نژاد پیش از ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسابقات متنوع ورزشی برای بسیجیان حلقات صالحین پایگاه شهید بهشتی با هماهنگی و نظم و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهرزهره و معاونت تعلیم و تربیت و تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان با کیفیت خوبی برگزار و در پایان به نفرات و تیم های برتر حلقات صالحین هدایایی اهداء شد.

وی افزود: بسیجیان حلقات صالحین پایگاه شهید بهشتی شهرزهره از اینگونه مسابقات ورزشی به شایستگی استقبال و خواستار برپایی دیگر ورزش ها شدند که در آینده نزدیک اجرایی خواهند شد.

وی بابیان تشکیل جلسات حلقات صالحین در شهر زهره گفت: حلقات صالحین با حضور بسیجیان در تمام مقاطع سنی بصورت منظم هر هفته در پایگاه بسیج شهید بهشتی با اجرای متنوع برنامه هایی از جمله فرهنگی ، مذهبی، علمی ، ورزشی و هنری برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها