خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

دشمنان از دستاوردهای اردوی راهیان نور هراس دارند

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: دشمنان نظام اسلامی دریافته‌اند که جوانان با حضور در این مناطق، پیروی خود از مکتب شهدا را استمرار بخشیده و از آنان درس آزاد مردی و انسانیت می‌گیرند و به همین دلیل از این اردوها ترس دارند.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۵۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، زین العابدین اصل بیگی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، در مراسم اختتامیه راهیان نور دانش آموزی خواهران شهرستان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از تیم اجرایی این اردو و مسولین دست اندرکار، از حضور پرشور دانش آموزان در این دوره تقدیر و تشکر ویژه ای نمود‌.
وی در ادامه با اشاره به جانفشانی های مدافعان حرم تبیین کرد: رزمندگان مدافع حرم امروز به تاسی از قیام عاشورا و رزمندگان دفاع مقدس به قیام حق علیه باطل برخاستند و در آن سوی مرز ها از اسلام دفاع کردند و هم اکنون این آرامش را مدیون آنان هستیم.
اصل بیگی خاطر نشان کرد: راهیان‌نور به عنوان بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است که که الحمدلله خود شما دانش این موضوع را از نزدیک مشاهده کردید.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین گفت: شهدا نماد ایستادگی و مقاومت هستند و شهدای عظیم الشان ما به عنوان اسوه های ایستادگی، ایثار و مقاومت نشان دادند که می توان با ایمان و توکل به خدا در مقابل ابرقدرت ها کرد.
وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس همچو برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می درخشد که باید همگی این ایام را بعنوان ایام الله گرامی داشته و به همدیگر یادآور شویم.
اصل بیگی در خاتمه عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی دریافته‌اند که جوانان با حضور در این مناطق، پیروی خود از مکتب شهدا را استمرار بخشیده و از آنان درس آزاد مردی و انسانیت می‌گیرند و به همین دلیل از این اردوها ترس دارند.
اجرای سرود ارغوان مدرسه حکمت اقبالیه، شعر خوانی یکی از دانش آموزان، اهدای جوایز به نفرات اول مسابقه عکاسی و دلنوشته از دیگر برنامه های این مراسم بود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها