خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)

ملت و مسوولان مغلوب عملیات روانی دشمن نمی شوند

سرهنگ طاهرخانی گفت: آمریکا می خواهد ملت و مسوولان ایران را به زانو درآورد اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم و مسوولان هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و ملت و مسوولان باید مراقب باشند مغلوب عملیات روانی دشمن نشوند.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۸۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به اهمیت حضور مردم در تجمع بزرگ سیزده آبان بیان کرد: خصومت آمریکا با ایران موضوعی تازه نیست بلکه دشمنی دیرینه ای است که با پیروزی انقلاب اسلامی این دشمنی بیشتر شد.
وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، دولت آمریکا به شکل های مختلف با تحریم ها و با ترور شخصیت های مختلف سیاسی کشور سعی کرده مردم ایران را تحت فشارهای مختلف اقتصادی و روانی قرار دهد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) اظهار کرد: از همین رو تهدیدها و تحریم های دولت آمریکا مربوط به امروز نیست و ملت ایران مانند همیشه با وحدت کلمه و ولایتمداری می توانند مقابل این تهدیدها و تحریم ها بایستند.

طاهرخانی عنوان کرد: آمریکا می خواهد ملت و مسوولان ایران را به زانو درآورد اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم و مسوولان هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و ملت و مسوولان باید مراقب باشند مغلوب عملیات روانی دشمن نشوند.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها