خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندارخبرداد:

اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس از استان قزوین به مرزهای مهران

فرخزاد در کمیته زیر ساخت ستاد اربعین حسینی از اعزام 50 دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۱۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد معاون امور عمرانی استانداری در کمیته زیر ساخت ستاد اربعین حسینی گفت: استان قزوین برای پذیرایی از زائران امام حسین آمادگی کامل دارد و با توجه به اینکه به عنوان استان معین در مرز مهران انتخاب شده است، تمامی مسئولین و مدیران استان در برپایی هرچه باشکوهتر این پیاده روی اهتمام ورزیده اند به طوری که از استان قزوین 50 دستگاه اتوبوس، 3 دستگاه اتوبوس ویژه خدمات فنی رفاهی ، یک کامیون ویژه امداد سیار، یک دستگاه خودروی آتش نشانی ، 2دستگاه لودر ،6 دستگاه کامیون، کمپرسی،بابکت ، 2 دستگاه ون بنز ، یدک کش ، کانکس، 6 دستگاه خودروی سواری ،40 دستگاه بی سیم، 1دستگاه غلطک و جرثقیل با تجهیزات کامل فنی به استان ایلام و مرز مهران اعزام شده است.
 
وی افزود: ساماندهی و پشتیبانی 1500 دستگاه از 3000 اتوبوس مستقر در مهران بر عهده استان قزوین است و برهمین اساس 150 نفر نیروی انسانی( راننده و مکانیک) به مرزمهران رفته اند.
 
وی اظهار کرد: ماشین آلات آتش نشانی در سطح استان در مسیرزائران مستقر شده و همچنین استان آمادگی اعزام یک بیمارستان 46 تخت خوابی صحرایی به مرز را دارد تا در صورت نیاز اقدامات درمانی برای زائرین پیاده روی اربعین را فراهم آورد.
 
معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: برای افزایش سطح دسترسی و سهولت ارتباطات برای زائرین دکل و آنتن مخابرات در مکانهای مورد نیاز نصب شده است .
 
فرخ زاد تصریح کرد: بر عهده همه مسئولین ذی ربط است تا نسبت به بررسی و بهبود وضعیت مجتمع ها و نمازخانه های بین راهی که در مسیر زائران قرار گرفته اهتمام ورزند تا استان قزوین بتواند همانند سال های گذشته به بهترین نحو ممکن از زائرین امام حسین پذیرایی به عمل آورد.
 
1010/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها