خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

توزیع 1014 حلقه لاستیک در اسدآباد

فرماندار اسدآباد با اشاره به توزیع یک هزار و 14 حلقه لاستیک در اسدآباد طی سه ماه گذشته گفت: با رایزنی‌های انجام شده با اداره راهداری و اداره بازرگانی لاستیک توزیعی نوبت‌های بعدی شهرستان نیز تأمین شده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۲۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

توزیع 1014 حلقه لاستیک در اسدآبادکریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به بارگیری رانندگان کامیون از روز شنبه بیان کرد: حذف عوارض گمرگی واردات قطعات خودرو، توزیع موارد انبارشده در گمرک و اختصاص یارانه برای لاستیک و قطعات خودرو در آینده‌ای نزدیک از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حل مشکلات این قشر است.

وی با اشاره به توزیع یک هزار و 14 حلقه لاستیک در اسدآباد طی سه ماه گذشته بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با اداره راهداری و اداره بازرگانی لاستیک توزیعی نوبت‌های بعدی شهرستان نیز تأمین شده است.

فرماندار اسدآباد افزود: طبق دستورالعمل جدید، کامیونداران موظف هستند برای دریافت لاستیک در سامانه در دست ساخت، ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه روز شنبه 205 مورد بارنامه کامیون صادر شده و این روند ادامه داشته است، بیان کرد: فردی که اقدام به شکستن شیشه کامیون‌ها کرده بود نیز طی چند روز گذشته دستگیر شده است.

حمیدوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: هیچگونه کمبود ارزاقی در سطح فروشگاه‌های شهر وجود ندارد و تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای در رابطه با کمبود مایحتاج ضروری هموطنان کذب محض است.

وی در پایان با توصیه مردم به اهمیت ندادن به تبلیغات مسموم شبکه‌های معاند نظام بیان کرد: شهرستان اسدآباد مشکلی در تهیه ارزاق اصلی برای همشهریان ندارد و مردم خریدهای خود را به طور عادی انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات