خبرهای داغ:
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد

اضافه شدن چند متخصص جدید به سیستم درمانی اسدآباد

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اضافه شدن چند متخصص جدید به سیستم درمانی اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۴۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

اضافه شدن چند متخصص جدید به سیستم درمانی اسدآباددکتر سعید شفیقیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: چند متخصص جدید به سیستم درمانی شهرستان اسدآباد ضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اتمام طرح و تمام شدن قرارداد برخی از متخصصین رایزنی‌های لازم برای جذب متخصصین جدید انجام شده است که جزئیات آن تا یک ماه آینده به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: به علت بازنشستگی و قبولی در مقطع تخصص چند پزشک عمومی بخش اورژانس بیمارستان قائم(عج) این مرکز هم اکنون با کمبود پزشک روبرو است که برای رفع آن مکاتباتی با وزارتخانه انجام داده‌ایم.

وی در رابطه با وضعیت کلینیک بیمارستان نیز گفت: راه‌اندازی مطب متخصصین ربطی به عدم حضور پزشکان در کلینیک ندارد چراکه این افراد طبق برنامه و به طور مرتب در بخش مذکور حضور می‌یابند.

شفیقیان در ادامه گفت: با حضور متخصصین تازه نفس در آینده نزدیک کلینیک بیمارستان و پلی کلینیک امید رونق بیشتری خواهند گرفت و خدمات مطلوب‌تری به همشهریان ارائه خواهد شد.

وی در پایان به وضعیت مناسب ذخیره دارو در اسدآباد اشاره کرد و گفت: دیار سیدجمال از معدود شهرستان‌های استان است که هیچ بدهی به شرکت‌های توزیع کننده دارویی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات