خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد عنوان کرد

اصلاح ریشه‌ای بلوار شهید قهاری از اقدامات برجسته شهرداری اسدآباد

شهردار اسدآباد از تعمیر مسیر پارک جنگلی، اصلاح ریشه‌ای بلوار شهید قهاری و اتصال شبکه فاضلاب محله محروم محمودبیگی به کانال اصلی به عنوان سایر اقدامات برجسته شهرداری نام برد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۱۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

اصلاح ریشه‌ای بلوار شهید قهاری از اقدامات برجسته شهرداری اسدآبادکاظم سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه علت بسته شدن مسیر چهارباغ جهاد اسدآباد اتصال شبکه فاضلاب این محله به کانال اصلی است، اظهار داشت: چندسال پیش اتصال فاضلاب این مسیر نیمه کاره رها شده است.

وی عنوان کرد: این کانال در نهایت به باغات پشت سیدان ختم می‌شد که سکونت در منطقه فوق به علت بوی بدفاضلاب بسیار سخت شده بود.

شهردار اسدآباد ادامه داد: نقشه برداری ماقبل اتصال باعث کاهش شیب کانال اصلی شد تا کانال این مسیر بتواند بر روی کانال اصلی سوار شود.

وی در رابطه با عملکرد شهرداری اسدآباد در فصل تابستان گفت: امسال تصمیم براین شد تا کارهای اصولی و ریشه‌ای انجام شود تا سال بعد بتوانیم با خیال راحت به زیباسازی شهر بپردازیم.

سعیدی اضافه کرد: حفر چاله‌های خیابان امام(ره) به عنوان پرترددترین مسیر شهر مقدمه‌ای بر روکش این معبر در سال آینده است.

وی از تعمیر مسیر پارک جنگلی، اصلاح ریشه‌ای بلوار شهید قهاری و اتصال شبکه فاضلاب محله محروم محمودبیگی به کانال اصلی به عنوان سایر اقدامات برجسته شهرداری نام برد و افزود: اگر قیر قول داده شده به شهرداری اختصاص پیدا می‌کرد، حجم تعمیرات و اصلاح معابر شهر سه برابر می‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات