مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران:

وضعیت خدمات رسانی به ایثارگران در ادارات بررسی می‌شود

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: وضعیت خدمات رسانی به ایثارگران در ادارات بررسی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۹۰۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن فتحی نیا در جلسه شورای هماهنگی امورایثارگران که در شهرستان کلات برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: این مهم با هدف احصا مشکلات اجرایی قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران صورت می‌گیرد.

وی با بیان این که هر مسئولی باید خدمت به ایثارگران را وظیفه خود بداند؛ اظهار داشت: توسعه خدمات به جامعه ایثارگری در حوزه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهداشت و درمان، مسکن و اشتغال دنبال می‌شود.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم، جایگاه شهدا را نزد خداوند متعال بسیار باعظمت یاد و خاطر نشان کرد: خانواده‌های شهدای نیز که با صبر و بردباری مصائب را تحمل می‌نمایند مصداق صابران فی سبیل الله می‌باشند که بشارت صلوات و رحمت الهی برای آنان در قرآن تضمین شده و آن‌ها را هدایت شدگان صراط مستقیم الهی معرفی فرموده است.

این جلسه با حضور فرماندار کلات، مدیرکل و معاونان تعاون و بهداشت و درمان، مدیرعامل بیمه دی در استان، شهرداران کلات و زاوین، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشدار مرکزی، و تنی چند از مسئولین ادارات شهرستان کلات برگزار شد.

شهرستان کلات ۲۱۱ شهید، ۱۹۵ جانباز و ۱۰ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها