خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج فجر،

اجرای رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرود

به همت پایگاه فجر حوزه بسیج کارگری غدیر سپاه ناحیه شاهرود، رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
اجرای رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرودمسئول حوزه بسیج کارگری غدیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرود گفت: وجود نظام جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است و برای براندازی از هیچ کوششی دست بردار نیستند و، چون نمی‌توانند با گزینه‌های روی میز کاری از پیش ببرند دست به اقدامات ایذایی جهت آسیب رساندن به چرخه تولید و اقتصاد کشور می‌کنند.
وی افزود: در این رزمایش پدافند غیرعامل عناصر دست نشانده و مزدور با دریافت برنامه از اربابانشان در صدد اختلال در فرآیند تولید کارخانجات بر می‌آیند و برنامه مخرب نرم افزاری به سیستم plc شرکت سیمان وارد و ایجاد اختلال در راهبری تجهیزات خط تولید و بالطبع توقف تولید و وارد نمودن خسارت به شرکت می‌کنند.
رضا عامری خاطر نشان کرد: این رزماش با همکاری پایگاه مقاومت بسیج فجر و حوزه بسیج کارگری غدیر و عملیات سپاه شاهرود با هدف خارج کردن نرم افزار مخرب از سیستم plc شرکت و تحت کنترل گرفتن اثرات آن به منظور کاهش خسارات مالی و جلوگیری از حوادث احتمالی اجرا شد.
وی با بیان اینکه این رزمایش بصورت تئوری و عملی یا آموزشی و دورمیزی انجام شد گفت: در بحث آموزشی اصول پدافندغیرعامل و پدافند نرم افزاری و نقش آن در بسیج توسط مربیان تشریح شد و سپس رزمایش دورمیزی با درگیر کردن عوامل شرکت و پایگاه بسیج با هدف شناسایی عامل نفوذی و بدافزار و پاکسازی سیستم‌ها انجام شد.
عامری با بیان اینکه اجرای این رزمایش‌ها در راستای آمادگی کارخانجات و شرکت‌ها در مقابله با نفوذ دشمن در پدافندغیرعامل انجام می‌شود افزود: تلاش ما این است تا کارخانجات و شرکت‌ها با این نوع عوامل نفوذ دشمن در سناریوی پدافندغیرعامل آشنا و آمادگی برای مقابله با تهدیدات احتمالی را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها