خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده قزوین:

تولیدات خوبی داریم اما دید فرهنگی خوبی نسبت به تولیدات داخلی نداریم

مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده قزوین گفت: تولیدات بسیار خوبی داریم اما دید فرهنگی خوبی نسبت به تولیدات داخلی نداریم و باید این تفکر در جامعه پایه گذاری شود که الزاما هر کالای خارجی کالای با کیفیتی نیست.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۴۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید محمود نوابی مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم همایش حمایت از مصرف کنندگان بیان کرد: مدیری که تمام تلاش خود را کرده که باعث موفقیت واحد تولیدی شود نیاز به حمایت های داخلی دارد تا بتواند این موفقیت را تثبیت نماید.
وی گفت: اگر کسی تولید کننده باشد به دنبال بازار فروش است و اگر تولید داخلی استاندارد است مصرف کننده باید با انصاف عمل کرده و خرید ایرانی داشته باشد.
مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده اظهار کرد: تولیدات بسیار خوبی داریم اما دید فرهنگی خوبی نسبت به تولیدات داخلی نداریم و باید این تفکر در جامعه پایه گذاری شود که الزاما هر کالای خارجی کالای با کیفیتی نیست.
نوابی عنوان کرد: قابلیت تولید در سفارش مشتری است و واحدهای تولیدی باید از فضایی که رهبر ایجاد کرده استفاده نموده و در جهت تولید محصولات با کیفیت تلاش نمایند.
وی افزود: قطعا مصرف کننده با انصاف داخلی اگر کیفیت محصول داخلی را ببیند از محصول خارجی چشم پوشی کرده و خرید ایرانی در سبد کالای وی قرار می گیرد.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها