نماینده مردم طرقبه شاندیز:

نباید باغات طرقبه شاندیز به ساختمان تبدیل شود

نماینده مردم طرقبه شاندیز گفت: با بارگذاری جمعیتی در طرقبه شاندیز مخالف هستیم و نباید باغات در این منطقه به ساختمان تبدیل شود و اگر اقدامی در این راستا انجام خیانت به آینده و اهمیت منطقه است.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۱۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر محمد دهقان در مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان شورا‌های اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: حلقه وصل مردم و حکومت شورا‌ها هستند اگر همین شورا‌ها غیر مردمی شوند بلای بزرگی بر سر کشور می‌آید.

وی با بیان اینکه مردمی‌ترین نهاد‌ها بسیج و شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند، افزود: مصیبت عظما این است که مسئولان و نهاد‌هایی به عنوان حلقه وصل حکومت با مردم چیزی را از جیب مردم برای خودشان در نظر داشته باشند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به برخی موضوعات شهرستان طرقبه شاندیز گفت: یکی از موارد، مرزبندی شهرستان طرقبه شاندیز با شهر مشهد است که در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: نگاه کلان به این موضوع داریم و معتقدیم این اراضی منطقه مربوط به کل ملت ایران است و باید حفظ شود و باید در راستای گردشگری و طبیعت به کار گرفته شود.

دهقان با اشاره به ایستادگی در برابر این تفکر غلط شهرداری مشهد تصریح کرد: برخی می‌خواهند این زمین‌ها را از شهرستان طرقبه شاندیز جدا کنند و ساختمان سازی کنند و لذا به همه شهرداران این موضوع را متذکر شده ایم.

وی افزود: آنچه که از طبیعت و مناطق بکر مانده باید تبدیل به فضای سبز شود و همه ملت استفاده کنند و این نگاه ملی به قضیه است.

نماینده مردم طرقبه شاندیز در مجلس گفت: این بنگاه‌های ساختمانی با شرکت‌ها و دولت‌ها همکاری دارند و قصد دارند پس از ساخت و ساز منفعت زودگذر خودشان و شهرداری را تأمین کنند.

وی با گلایه از این موضوع که چرا یک پارک بزرگ و مناسب برای مردم وجود ندارد، افزود: منطقه طرقبه شاندیز تنفس گاه شهر است و باید زمینه‌ای برای استفاده تمام مردم شهر بوجود آید.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: شهرستان طرقبه شاندیز به ساخمان سازی ارزش ندارد و در واقع گلبهار برای سرریز سکونت شهر مشهد طراحی و ساخته شده است که بزودی پیمانکار خارجی و داخلی برای ساخت متروی این شهر فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: با بارگذاری جمعیتی در طرقبه شاندیز مخالف هستیم و نباید باغات در این منطقه به ساختمان تبدیل شود و اگر اقدامی در این راستا انجام خیانت به آینده و اهمیت منطقه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها