خبرهای داغ:

جلسه برنامه ریزی «آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم» درشاهرود

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود از برگزاری جلسه برنامه ریزی آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم درشاهرود خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در جلسه برنامه ریزی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، نماینده اتحادیه موسسات قرآنی و مدیران موسسات جامعه القرآن، تبیان شاهوار، علوم پایه، بین الحرمین و ... شهرستان شاهرود در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، هدف از این نشست را هم فکری و تبادل نظر دررابطه برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که قراراست در روز پنج شنبه ١٠ اسفند ماه سالجاری برگزار گردد انجام شد.
وی با شاره به اینکه آموزش قرآن کریم ازاهمیت راهبردی برخورداراست، افزود: به همین خاطر می‌توان برگزاری منظم درتمامی ابعاد آن را به عنوان یک مهم، لازم و تاثیرگذار آموزشی موسسات و مراکز قرآنی شهرستان برشمرد.
حجت الاسلام غیرتمند رئیس اداره اوقاف و امورخیریه هم در این جلسه با اشاره به اینکه «آموزش قرآن کریم» به عنوان یکی از ارکان زیر بنایی توسعه قرآن در جامعه است این اداره هم همکاری و مشارکت خود را جهت هرچه بهتر برگزارشدن آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم اعلام کرد.
مدیران موسسات قرآنی حاضر درجلسه هم نظرات و پیشنهادات وهمکاری خود را در رابطه با برگزاری این آزمون مطرح کردند.
لازم به ذکر است: آزمون صبح سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنج شنبه ١٠ اسفند ماه در محل سالن مدرسه علامه طباطبایی در رشته‌های حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم، معارف اهل بیت (ع) و انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها