خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

ارسال 22 تن کمک‌های مردم اسدآباد به زلزله‌زدگان کرمانشاه

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ارسال 22 تن کمک‌های مردم اسدآباد برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۷۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

ارسال 22 تن کمک‌های مردم اسدآباد به زلزله‌زدگان کرمانشاهسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از اعزام چندین محموله مواد غذایی، البسه و اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، از قرارگاه مرکزی کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در طی جلسه ای با ستاد ناحیه اسدآباد و فرماندهان حوزه های مقاومت، ماموریتی به همکاران داده شد تا س محموله ای از مواد غذایی و مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه جمع آوری کنند.

وی افزود: با توکل بر خداوند و همدلی مردم دلسوز توانستیم اولین محموله را بالغ بر ۱۲ تن مواد غذایی، البسه و موارد مورد نیاز دیگر به منطقه ارسال کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: محموله دوم نیز شامل ۱۰ تن سیب زمینی و نان، جیره خشک، وسایل گرمایشی، پتو و... به منطقه اعزام شد.

وی از استقبال پرشور مردم در راستای کمک به هموطنانمان در استان کرمانشاه از مسئولین شهرستان و بسیجیان فداکار این شهرستان برای خدمت رسانی به مردم که یکی از رسالت های بسیج است تقدیر کرد.

مرادی از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان درخواست کرد که کمک‌های خود را در این راستا به پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات