خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد:

ره آورد تیم رسانه ای صداوسیمای مرکز قزوین از عتبات

تیم رسانه ای صداوسیمای مرکز قزوین در مدت زمان حضور در عتبات هزار و 678 دقیقه ارتباط زنده با شبکه های بین المللی، ملی و استانی برقرار کرد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۳۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: گروه های فنی و تولیدی این مرکز از روز 11 آبان ماه با استقرار در شهرهای نجف (عمود 285) و کربلا بیش از 134 ارتباط زنده با شبکه های بین المللی، ملی و استانی برقرار و حال و هوای پیاده روی اربعین را برای مخاطبان تشریح کرد.
وی افزود: تیم رسانه ای صداوسیمای مرکز قزوین همچنین در مدت استقرار در عتبات ادعیه ی کمیل، ندبه، مداحی و سخنرانی خطبا و کارشناسان مذهبی را هم از شبکه های مختلف پخش نمود.
معصومی فر همچنین حمایت های معاونت توسعه و فناوری و همچنین معاونت امور استان های رسانه ملی از مرکز قزوین در اعزام گروه فنی تولیدی به عتبات تشکر و قدردانی کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه اظهار کرد: تیم رسانه ای این مرکز علاوه بر برقراری ارتباط های زنده با شبکه های مختلف تصاویر پیاده روی اربعین و تجمع عزاداران در بین الحرمین را در اختیار این شبکه ها قرار می داد تا این شبکه ها در برنامه های خود از این تصاویر بهره برداری نمایند.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها