خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

دیدار بسیجیان واحد پیشگام معراج بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود با خانواده سردار شهید بوجار+عکس

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، شورای واحد پیشگام معراج حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود با خانواده سردار شهید علی اصغر بوجار دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۱۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دانش آموزان بسیجی واحد پیشگام معراج به اتفاق فرماندهی و شورای حوزه بسیج دانش آموزی کوثر با خانواده شهید علی اصغر بوجاری دیدار کردند.
در این دیدار مادر شهید به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و اظهار کرد: سخنان شهدا همه یکی است و من الان که سخنان شهید حججی را می‌شنوم دقیقاً به یاد حرف‌های پسرم می‌افتم که همیشه می‌گفت: مادر من عاشق خدا شده ام و دعا می‌کنم شما هم به این مرحله برسید که خیلی شیرین است.
وی افزود: وجود دختران انقلابی مثل شما دانش آموزان بسیجی در مدارس ارزشمند است، شما پشتوانه نظام و انقلاب هستند.
بوجاری خاطر نشان کرد: ما باید مواظب خون شهدا باشیم که خدای ناکرده با هجوم دشمن از شهدا فراموش نکنیم که بیشترین اثر فرهنگ شهدا برای ماست.
در این دیدار فرشته حسنی فرمانده حوزه کوثر نیز در سخنانی با تجلیل از خانواده شهدا اظهار کرد: همه تلاش ما در بسیج این است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در مدارس ترویج و تعمیق بخشیم و به دعای خیز شما خانواده شهدا که گل سرسبد انقلاب هستید محتاجیم.
در این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به مادر شهید اهدا شد.
لازم به ذکراست شهید علی اصغر بوجاری متولد سال ۱۳۳۱ شاهرود و که دارای فوق دیپلم معدن با عضویت پاسدار در بیست و یکم بهمن سال ۵۸ در گنبد کاووس در درگیری با منافقین به شهادت رسید و در گلزار شهدا شاهرود آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها