خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی

اجرای برنامه حوضچه آرامش در مدارس شاهرود

برنامه حوضچه آرامش در قالب طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی در مدارس شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۵۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه هماهنگی برنامه حوضچه آرامش طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی که با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و مسئول برنامه حوضچه آرامش معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در اتاق معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، مصطفی خانی به تشریح برنامه حوضچه آرامش در راستای مشاوره به دانش آموزان و اولیاء آن و نحوه اجرای آن پرداخت و گفت: این طرح چندسالی است که در سطح شهرستان در حال اجراست و نتایج مثبت خوبی نیز داشته است.
وی افزود: پیشنهاد ما برای اجرای آزماشی این طرح در مدارس محله‌های اسلامی شهرک شهید بهشتی و شهرک ولیعصر (عج) می‌باشد.
سیدمحمدرضا کریمی نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف و استقبال از این طرح گفت: ابتدا هماهنگی با مدیران مدارس و معاونین پرورشی و مربیان صالحین این مدارس را باید برگزار نماییم و آن‌ها را توجیه کنیم.
وی تصریح کرد: ارائه مشاوره و آسیب شناسی معضلات اجتماعی و فرهنگی و خانوادگی در این طرح خوب است و اینکه مشاورین مجرب حضور دارند و این می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و معضلات در جامعه به خصوص مدارس کمک کند.
در این جلسه شرکت کنندگان به ارائه نظرات پرداخته و در پایان مقرر شد با انجام جلسات و هماهنگی با مدارس هدف این کار هر چه سریعتر با جدیت آغاز شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها