خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین خبر داد:

برگزاری اردوهای راهیان نور ویژه خواهران

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین از برگزاری اردوهای راهیان نور ویژه خواهران سرتاسر کشور از تاریخ 22مهرماه تا 11 آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۴۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

رضا ابراهیمی، مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و اهداف این اردوها اظهار کرد: از روز شنبه 22 مهرماه اردوهای راهیان نور در سرتاسر کشور آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: این اردوها تا 11آبان ماه ادامه داشته و برنامه‌ریزی های مدونی نیز برای اعزام به شمال غرب کشور صورت گرفته شده است.
این مسئول تبیین کرد: اردوهای راهیان نور ویژه خواهران بوده و از مناطق کرمانشاه، پاوه و محل عملیات مرصاد دیدار خواهد شد.
ابراهیمی مطرح کرد: تقویت روحیه ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی برای نسل چهارم انقلابد و زنده کردن یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران برخی از اهداف برگزاری این اردوها است.
وی ادامه داد: گفت و گو نسل اول انقلاب (راویان) با نسل چهارم انقلاب (دانش آموزان)، تقویت روحیه استکبارستیزی و دشمن‌ستیزی و پیوند جهاد و شهادت از دیگر اهداف برگزاری این اردوها می‌باشد.
این مسئول تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات فرهنگی مشترک میان دو نهاد آموزش و پرورش و سپاه جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین تشریح کرد: دانش‌آموزان در شهر کرمانشاه استقرار خواهند یافت و بازدید از موزه با موضوع دفاع مقدس و شرکت در رزمایش شبانه برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این اردوها خواهد بود.
ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های فوق برنامه تدارک دیده شده در اتوبوس ابراز داشت: در داخل هر اتوبوس به همراه دانش‌آموزان یک روحانی، یک راوی که از رزمندگان دفاع مقدس است و سه فرهنگی از کادر مدرسه نیز حضور خواهند داشت.
وی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: در داخل اردوگاه‌ها مراسم افتتاحیه و اختتامیه اردهای راهیان نور نیز برگزار خواهد شد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها