خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر عنوان کرد

شهادت در راه حریم ولایت سند ولایت‌مداری سردار «همدانی»

امام جمعه ملایر سند ولایت‌مداری سردار «همدانی» را شهادت در راه حریم ولایت دانست و گفت: درسی که ایشان به نسل جوان دادند وفاداری و خستگی ناپذيری بود.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۶۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

شهادت در راه حریم ولایت سند ولایت‌مداری سردار «همدانی»حجت الاسلام محمدباقر برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در ملایر ضمن گرامیداشت یاد سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» اظهار داشت: شهید «همدانی» حقیقتاً نماد و اسطوره نظام اسلامی ما است.

وی گفت: شهید «همدانی» شخصیتی است که نظام را با تمام وجود قبول و اعتقاد داشت و برای استحکام این نظام و تداوم نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کرد.

امام جمعه ملایر افزود: شهید «همدانی» کسی بود که از اول انقلاب درسخت‎ترین سنگرهای انقلاب حضوری فعال داشت و تا آخرین نفس نیز در همین راه و در راه دفاع از حریم ولایت در کشور سوریه جان خود را تقدیم کرد.

وی بیان کرد: شهید «همدانی» از نظر ایمان، تقوی، رفتار، برخورد و معرفت بالایی که داشت و با توجه به بصیرت مثال زدنی ایشان می‌تواند برای نسل امروز و آینده کشور الگو باشد.

برقراری با بیان اینکه اگر ما دستمان به ساحت قدسی ذوات مقدسه نمي‌رسد، می‌توانیم از این تربیت یافتگان مکتب اهل بیت(ع) الگو بگیریم و اسوه خود قرار دهیم، عنوان کرد: در تمام زمینه‌ها از نظر فردی، اجتماعی، فرهنگی و دینی ولایت‌پذیری سردار شهید «حسین همدانی» در حد جانفشانی بود که جان خود را تقدیم کرد.

وی سند ولایت‌مداری سردار «همدانی» را شهادت در راه حریم ولایت دانست و اظهار داشت: درسی که ایشان به نسل جوان دادند وفاداری و خستگی ناپذيری بود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه شهید «همدانی» همواره خود را بدهکار انقلاب و ولایت فقیه می‌دانست، عنوان کرد: کسانی که طلبکار شوند در مقابل ولایت جبهه می‌گیرند، کسانی که احساس کنند همیشه دینی به گردنشان است به خاطر همين تشکیل حکومت اسلامی خود را بدهکار می‌دانند بدهکار که بدانند اهل ایثار و ایثارگری می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات