خبرهای داغ:
مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: مهم‌ترین ویژگی و شاخص شهید «همدانی» خاکی بودن ایشان است به طوری که هیچ گاه زندگی اشرافی نداشت و همواره خاکی زندگی می کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۰۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

مهم‌ترین شاخص شهید «همدانی» خاکی بودن ایشان است/مذاکره برد- برد با شیطان نمی‌شودسردار محمدجعفر اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «حاج حسین همدانی» اظهار داشت: مواضع تاریخی این شهید والامقام در برهه‌های مختلف از جمله نکاتی است که باید در تاریخ تکرار شود.

 وی با اشاره به سخن گرانبهای سردار «همدانی»که «مگر می‌شود با آمریکایی‌ها قدم بزنیم و انتظار شفاعت شهدا را داشته باشیم؟» به نتایج مذاکرات پرداخت و عنوان کرد: مقام معظم رهبری مکرر تاکید کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست؛ با این وجود برادران وارد مذاکرات شدند و با وجود تلاش‌هایی که داشتند نتیجه آن برجامی شد که ما هیچ خیر و برکتی در آن ندیدیم.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه برجام آزمایش خوبی بود تا دوستان بفهمند نباید با دشمن خدا وارد مذاکره شد، افزود: با شیطان نمی‌شود مذاکره برد- برد کرد.

وی با بیان اینکه کسی که می‌خواهد شفاعت شهدا را داشته باشد باید خدا، پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و ولی فقیه زمان خود را  قبول داشته باشد، اضافه کرد: در سخن سردار «همدانی» منظور ایشان این است که شهدا از کسی شفاعت می‌کنند که این سلسله مراتب را تا ولی فقیه قبول داشته باشند و به دستورات آن عمل کنند.

سردار اسدی به تهدیدات اخیر سران آمریکا علیه ایران  اشاره و تاکید کرد: به فرموده امام راحل آمریکا ببر کاغذی است و کسی که متوجه کاغذی بودن او نشود در دلش ترس و هراسی ایجاد می شود و گرنه اگر آمریکا از دستش کاری بر می‌آمد لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

وی با  تاکید بر اینکه باید مواضع و ابعاد شخصیتی شهید «همدانی» در جامعه تبیین شود به ویژگی‌های شخصیتی ایشان اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی شاخص شهید «همدانی» خاکی بودن ایشان است به طوری که هیچ گاه زندگی اشرافی نداشت و همواره خاکی زندگی می کرد.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به بعد مدیریت شهید اشاره و بیان کرد: ایشان در سوریه به عنوان فرمانده کارها و اقدامات بزرگی انجام داد و تجربه‌ای که از هشت سال دفاع مقدس کسب کرده بود در سوریه به میدان آورد که بسیار کارساز بود.

وی اضافه کرد: شهید همدانی دفاع وطنی را در سوریه پایه گذاری کرد و بیش از 50 هزار جوان سوری را در این مجموعه و بسیج برای کمک به ارتش به کارگیری کرد.

سردار اسدی به صبر و تحمل شهید «همدانی» به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص ایشان اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان در برابر مشکلات بسیار مقاومت می‌کرد و در سوریه در وضعیت نامناسب و عدم امکانات لحظه ای درنگ نکرد و سختی کشید تا توانست ورق را برگرداند و سوریه پیروز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات