خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

شهید «همدانی» مصداق یک واقعیت تاریخی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه شهید «همدانی» یکی از سرداران نخبه و متخصص در عملیات‌های مختلف بود که دو نشان لیاقت از فرمانده کل قوا دریافت کردند که این نشانه بزرگی این شهید بزرگوار است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شهید «همدانی» مصداق یک واقعیت تاریخی است .
کد خبر: ۸۹۳۱۱۰۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

شهید «همدانی» مصداق یک واقعیت تاریخی استحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «همدانی» بیان داشت: عشق به شهادت و روحیه شهادت طلبی یکی از ویژگی‌های مشترک یاران اباعبدالله الحسین(ع) و سربازان امام (ره) از آغاز انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با جبهه کفر و نفاق و دفاع از حریم اهل بیت(ع) است.

وی افزود: در بین ایشان سردار «حاج حسین همدانی» یکی از افرادی است که بعد از اتمام جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس پیوسته به یاد همرزمان و همسنگران شهید خود بود و غصه فراق و درد دوری آنان بر قلبش سنگینی می کرد و از خدا آرزوی ملحق شدن به آنان را داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: سردار «همدانی» در نهایت در جبهه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به آرزوی خود رسید و به همرزمان شهید خود ملحق شد .

وی اظهار داشت: شهید «حاج حسین همدانی» از چهره‌هایی بود که در تمام دوران زندگی خود را سرباز ولایت می‌دانست و گوش به فرمان ولی امر زمان و فرماندهی کل قوا بود .

شیرزادی گفت : شهید «همدانی» یکی از سرداران نخبه و متخصص در عملیات‌های مختلف بود که دو نشان لیاقت از فرمانده کل قوا دریافت کردند که این نشانه بزرگی این شهید بزرگوار است .

وی خاطرنشان کرد: نگاه نافذ و صداقتی که در تار و پود شهید «همدانی» بود باعث می شد که اطرافیان ایشان مجذوب آن شهید شوند و با این نگاه نافذ بی درنگ در بین افراد نفوذ پیدا می کرد و به فرموده مقام معظم رهبری شهید «همدانی» مصداق یک واقعیت تاریخی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات