خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

ارایه خدمات به ایثارگران در دفاتر پیشخوان دولت تسریع می‌شود

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: ارایه‌ خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دفاتر پیشخوان دولت استان قزوین تسریع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۸۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه بررسی راهکارهای تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دفاتر پیشخوان دولت در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
در این جلسه، یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه تعدادی از ایثارگران ما به دلیل کهولت سن نمی‌توانند با طی کردن مسافت طولانی به بنیاد مراجعه کنند، گفت: آنها با مراجعه به دفاتر پیشخوان سریعتر می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه تکریم جامعه ایثارگران در اولویت‌ کاری کارکنان بنیاد است، افزود: از مسوولان و کارمندان دفاتر پیشخوان دولت نیز انتظار داریم در تحقق این مهم کوشا باشند و خدمات مورد نیاز آنها را در سریعترین زمان و با کیفیت ارایه دهند.
این مسوول گفت: باید با اتخاذ راهکارهایی ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دفاتر پیشخوان دولت استان قزوین تسریع شود.
در ادامه جلسه، محمدسینا شجاعی رییس انجمن صنفی پیشخوان دولت استان قزوین با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است، گفت: مسوولان دفاتر پیشخوان دولت در خدمات‌رسانی مطلوب به این قشر معظم جامعه تلاش خواهند کرد.
وی افزود: مسوولان پیشخوان دولت با 83 دفتر در بهترین نقطه از شهرهای استان قزوین آمادگی ارایه‌ی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را دارند.
شجاعی گفت: انسجام و همفکری مسوولان بنیاد با مراکز پیشخوان دولت از جمله راهکارهایی است که می‌توان خدمت مطلوب‌تری را به منظور کسب رضایت جامعه ایثارگران ارایه داد.
وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران جایگاه والایی دارند، افزود: تلاش می‌شود با متانت و تکریم با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دفاتر یاد شده برخورد شود تا جایگاه آنها حفظ گردد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها